Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka

Adress: Tölöleden 2, 434 39 Kungsbacka, Sverige.
Telefon: 300562030.
Webbplats: kbabilcentrum.se
Specialiteter: Bilåterförsäljare.
Andra intressanta uppgifter: Hemkörning, Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Bankkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort.
Recensioner: Det här företaget har 144 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 4.4/5.

📌 Plats för Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka

Visst, här är ett utkast till en text som beskriver Kungsbacka Bilcentrum, formaterad enligt dina önskemål:

Kungsbacka Bilcentrum – En Pålitlig Bilhandlare

För den som söker en bilhandlare i Kungsbacka-området, kan Kungsbacka Bilcentrum vara ett utmärkt val. Beläget på en lättillgänglig adress – Adress: Tölöleden 2, 434 39 Kungsbacka, Sverige – erbjuder de en helhetslösning inom bilbranschen. Telefonnumret är Telefon: 300562030, och du kan lära dig mer på deras webbplats: Webbplats: kbabilcentrum.se.

Om Kungsbacka Bilcentrum

Kungsbacka Bilcentrum är specialiserade på försäljning av bilar och erbjuder en rad tjänster för att underlätta köp och ägande. Företaget har byggt sitt rykte på att vara transparenta och erbjuda en trygg affärsrelation. De erbjuder en modern och behaglig atmosfär, samt en serviceorienterad inställning som tydligen värderas högt av deras kunder.

Bekvämlighet och Tillgänglighet

Kungsbacka Bilcentrum strävar efter att göra processen så smidig som möjligt för sina kunder. De erbjuder hemkörning, vilket är en stor fördel för många. Dessutom har de en rullstolstillgänglig ingång och rullstolstillgänglig parkering, vilket visar deras engagemang för inkludering och tillgänglighet för alla. Betalning sker smidigt med bankkort, kreditkort och mobilbetalningar med NFC.

Ytterligare Information och Recensioner

Företaget har genererat 144 recensioner på Google My Business, vilket vittnar om ett stort engagemang från kunderna. Även om vi inte kan återge alla detaljer från dessa recensioner, är det tydligt att många uppskattar företagets ärlighet, service och att de tar hand om sina kunder. Det verkar som att Kungsbacka Bilcentrum har lyckats skapa en motpol till de problem som ofta uppstår i bilbranschen – problem som dolda fel, bristande transparens och dålig service.

Tjänster Beskrivning
Bilförsäljning Försäljning av nya och begagnade bilar.
Hemkörning Möjlighet till hemkörning av bilen.
Service Erbjuder service och reparationer.

Slutsats och Rekommendation

Kungsbacka Bilcentrum framstår som en pålitlig och kundvänlig bilhandlare. Deras fokus på transparens, tillgänglighet och smidiga betalningsalternativ gör dem till ett attraktivt val för den som söker en ny eller begagnad bil. Med en genomsnittlig åsikt på 4.4/5, är det tydligt att de levererar en högkvalitativ service.

Om du är i behov av en ny bil eller vill utforska dina alternativ, rekommenderas starkt att du besöker deras webbplats på kbabilcentrum.se för att se deras utbud och kontakta dem direkt. Du kan även använda telefonnumret 300562030 för att boka en tid eller ställa frågor. Kungsbacka Bilcentrum – din trygga bilhandlare i Kungsbacka

👍 Recensioner av Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
Christian E.
5/5

Efter att ha tröskat mig igenom diverse shady firmor i jakt på vår nästa bil - med dolda fel och det vanliga skitsnacket - så var det en fröjd att råka hamna hos Gustaf på Kungsbacka Bilcentrum. Allt kändes, och var, reko och ärligt. Inga problem att ta bilen till "egen" mekaniker innan köp, han stod för en extra service som fick utföras efter köpet och var bara allmänt trevlig och schyst. En motpol till de allra flesta jag stött på tidigare!

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
Adnan 9.
1/5

Bra bemötande men tyvärr ni kan inte leta på vad de säger.
Jag köpte bilen förra veckan och betalade mellanpris eftersom jag byte min bil men jag fick inget kvitto, kontrakt (för bilen som jag köpte) eller garanti bevis. När jag frågade om det svarade säljaren att jag kommer att få det via mejl om 20min. Dagen efter kontaktade jag de och fick svar att jag kommer att få det men de kommer inget tills nu.
Jag rekommenderar er att ni ber en video eller extra bilder för bilar särskilt om ni inte bor nära. Jag frågade några gånger om sommar- och vinterdäck är bra skick och fick svar ja och bad att få bilder men de skickade inte. Efter att jag köpte bilen och mätte djupet var sommar och vinterdäck mellan 2 och 2,5 mm så jag måste köpa nya däck som kostar ca 12 tusen. Plus att däckreparationssats saknas (kostar ca 1500kr och gummimattor passar inte bilen men någon försökte klippa kanterna för att det passar (kostar ca 1600kr). 😒😒

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
Zaza M.
1/5

Åkte med en cab, ny kontrollenhet till soufletten som skulle programmeras och ställas in. Efter en timme eller lite mer fick jag bilen med icke fungerande soufletten, och en flummig förklaring kring potentiometern som var trasig. Betalade 1800:-. Nu kollade jag potentiometern och konstaterade att det finns inget fel alls med det, utan den läser korrekt. Felet var en elmotor som jag bytte själv för några hundra lapp. Däremot hade den nya kontrollenheten hade inte programmerats korrekt, vilket jag kunde verifiera med en Tech2 dator som jag själv köpte (apparaten som används för detta och mycket annat som har att göra med bl.a. Saab). Alltså, jag fick betala för inget mer än missvisande information.

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
Ingemar A.
3/5

Nu var jag hos hertz men den ligger i samma lokal, hos hertz där är dom alltid trevliga och tillmötesgående, kungsbacka bilcentrum vet jag inget om.

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
Patrik G.
1/5

Se upp!
När det var dags för däckskifte 4 månader efter bilköpet visade det sig att sommardäcken jag fått (som ännu inte används) var uttjänta pga skeva hjulinställningar. Sannolikt behöver även länkarmar/styrleder nu bytas. Får se om fler fel upptäcks då. Var inte naiv som jag och tro att du får ett tryggt bilköp bara för att du köper bilen av en bilhandlare.

Svar: Ja, det var otur för mig att däckskiftet skedde efter att garantitiden löpt ut. Jag får skylla mig själv som okritiskt trodde er säljare när han gick i god för att bilen inte hade några fel och att däckens mönsterdjup var ok.

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
JoJo *.
4/5

Trevliga kund.ottagare.
Jag fick hjälp med mitt problem.

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
Anders I.
5/5

Har alltid fungerat bra att lämna in bilen här. Bra kunskap även om bilmärken de inte är auktoriserad verkstad för. Trots många sjuka lyckades man även denna gång bli klar på utlovad tid, något jag är mycket tacksam för. Blir flera mils extra körning för att ta sig hit men har fram tills nu varit värt det.

Kungsbacka BilCentrum - Kungsbacka - Kungsbacka
Camilla
5/5

Fick akuttid och snabb lagning av min V40. Har övergett Bilia till förmån för denna trevliga och hjälpsamma personal både när det gäller service och lagning. Bästa gänget! Heja er! 👍

Go up