Bilselect I Kungälv AB - Kungälv

Adress: Filaregatan 23, 442 34 Kungälv, Sverige.
Telefon: 303379937.

Specialiteter: Bilåterförsäljare.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering, Bankkort, Mobilbetalningar med NFC, Kreditkort.
Recensioner: Det här företaget har 105 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.5/5.

📌 Plats för Bilselect I Kungälv AB

Bilselect I Kungälv AB Filaregatan 23, 442 34 Kungälv, Sverige

⏰ Öppettider för Bilselect I Kungälv AB

  • Måndag: 10–18
  • Tisdag: 10–18
  • Onsdag: 10–18
  • Torsdag: 10–18
  • Fredag: 10–18
  • Lördag: 11–15
  • Söndag: Stängt

Absolut Här är en beskrivning av Bilselect I Kungälv AB, skriven på svenska och formellt, med betoning på relevanta detaljer och med

👍 Recensioner av Bilselect I Kungälv AB

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
Mustafa K.
1/5

!!!Vill du bli LURAD kan du gå till Bilselect. Bilen de sålde som fullservad av en auktoriserad service hade ingen servicehistorik. Dokumentet de gav mig för servicehistorik visade sig vara något helt annat. Jag ville lämna tillbaka eller inbyte bilen jag köpte bara genom att lita på dess servicehistorik. De sa att de bara skulle göra ett gratis oljebyte och inget annat. Så de erkände att det var ett misstag men de ville inte förlora pengar. Definitivt inte lita på!!!!

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
Magnus W.
1/5

Köpte bil på Bilselect tillsammans med min 8:åriga son. En stor dag för oss och mycket pengar för en ensamstående pappa .
Sa även direkt till ägaren , snälla lura oss inte då jag kan inget om bilar men jag köper bil av dig och tar dig på ditt ord .
Du ljög mig och mitt barn rakt upp i ansiktet !
Om samvete finns eller ägaren önskar vara fortsatt bilförsäljare under tid bör detta företag ersätta oss!
Bilselect , du bör skämmas !!

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
sara N.
1/5

Vi köpte bil på Bil select 2023 jan. Gul motorlampa gick på samma dag som vi köpte bilen, fick med sommardäck och upptäckte att ett av dem var punkterade, samt helt utslitna vinterdäck och slitet bromssystem. Trots garantin på motortorn/växellådan så fick vi fixa felet själva, vilket var väldigt dyrt. Stod att bilen var fullservad men det stämde ej efter att två olika kunniga mekaniker kollat. Alltså inte de mekaniker som firman rekomenderar och samarbetar med.

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
Rasmus F. B.
1/5

Oseriös handlare! Köpte bil osedd där bilen skulle vara i riktigt bra skick! Skickade en chaufför som skulle hämta bilen åt mig dagen efter. Säljaren svarade inte då så fick ringa hans chef för att få kontakt med honom.. När min chaufför kom fram vad det en stor spricka i framrutan! Säljaren vägrade dra av för de! Riktigt oseriöst att inte berätta sånt när man betalar bilen i förväg!

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
Mikael E.
5/5

Har haft att göra med Bilselect, dom har köpt två bilar av mig. Alltid trevliga och väldigt bra att ha och göra med!! Snabb och enkelt affär kommer och hämtar bilarna. Håller vad dom lovar!! Kan varmt rekommenderas!!

//Micke

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
Linda A.
1/5

Om man älskar dålig service så rekommenderar jag Bilselect i Kungälv. Superställe om man vill hämta sin ”lagade” bil och sitta och vänta ett par timmar för att få den ihopskruvad till körbarhet också! Speciellt om man vill göra det flera gånger på ett halvår för att sen få en bil som inte startar alls och företaget är plötsligt väldigt upptagna och hinner inte svara i telefon. 🖕💩 Det var allt för mig, tack och hej!

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
Roberth S. L.
1/5

4 veckor efter köp går kamkedjan på bilen. Efterföljden blev motorbyte, företaget vill göra upp och inte följa konsumentlagen, utan låta mig som köpare betala en bit av summan plus bärgningsavgiften till butiken.
Efter 2-3 månaders väntan då Bilselect fortfarande vägrade ta sitt ansvar fick jag bekosta kamkedjan själv (motorbytet gick som tur var på tillköpt garanti, som dessa pajaser tror ska ersätta konsumentköplagens riktlinjer)
Ärendet har gått via ARN och de bedömde att jag har rätt till ersättning för kamkedjan, företaget vägrar svara.

Bilselect I Kungälv AB - Kungälv
Dan H.
1/5

Fick problem med kopplingen på min bil och ringde upp dem direkt angående problemet. Men de ville inte ta något ansvar för problemet och skyllde på att det är ett slitagefel och sådant står de ej för. Nu var det ett halvår sen jag köpte bilen hos dem. Men i konsumentköplagen finns det något som kallas för 6 månaders regeln, där företaget i fråga är ansvariga för alla fel som uppkommer på bilen under denna tid. Men de hade aldrig hört talas om att konsumentköplagen kunde stödja mig i denna fråga. Min rekommendation är att aldrig köpa en bil hos dem. Men om ni nu ändå har för avsikt att göra det så gå igenom bilen noga på en bilverkstad eller på bilprovningen, innan ni köper en bil hos dem. Jag däremot kommer aldrig mer sätta min fort där och alla jag känner skall få reda på vad denna bilfirma går för, så att de inte gör om samma misstag som jag gjorde.

Go up