Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall

Adress: Hyggesvägen, 824 35 Hudiksvall, Sverige.
Telefon: 65099070.
Webbplats: kwauto.com
Specialiteter: Bilverkstad och underhåll.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering.
Recensioner: Det här företaget har 21 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 3.9/5.

📌 Plats för Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM, en Hudiksvall, Sverige, är en av de främsta verkstäderna inom bil- och pickupunderhåll. Denna etablerade och professionella verkstad, belägen på Hyggesvägen 24, 824 35 Hudiksvall, har byggt upp en mycket god reputation för sin högkvalitativa service och kundmottagande.

Specialiteter: Bilverkstad och underhåll. Deras kompetens spänner över en rad olika bilmodeller och märken, samt pickupfordon. De erbjuder en rad olika servicetjänster inklusive regelbundet underhåll, reparationer, diagnostik och till och med design och installation av eftermarknadselektronik.

Andra intressanta uppgifter inkluderar att deras lokaler är tillgängliga för rullstolar, både på ingången och parkeringen. Detta visar deras engagemang för att inkludera alla och erbjuda en tillgänglig och jämlik service.

Det är viktigt att notera att Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM har samlat en rad nöjda kunder. Detta bevisas av deras genomsnittliga betyg på 3.9/5 baserat på 21 recensioner på Google My Business. Detta visar att både kvaliteten på servicen och deras kundservice uppskattas av kunderna.

För mer information eller för att boka en tid, kan du kontakta dem genom deras telefonnummer 65099070 eller besöka deras webbplats kwauto.com. En snabb och professionell service garanteras.

Baserat på deras imponerande historia, breda kompetens och starka kundnöjdhet rekommenderar vi varmt Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM för alla som söker en förtroendet verkstad för sina bilar och pickupfordon. Kontakta dem idag för att uppleva deras professionella och effektiva service.

👍 Recensioner av Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
David I.
1/5

Besökte Bil & pickup i april 2024 för ett garantianspråk på en Dodge ram. Väl där efter sex mil enkel resa tog dom kort på bil och garantihäfte, undersökte och skulle skicka ärendet mot KWs garanti. 2 veckor senare ringer jag upp och stämmer av men då kommer han inte ens ihåg vilket regnummer det var på bilen. Han säger då att han har haft mycket att göra och att jag inte är prioriterad men att han ska ta det nästa vecka. Ytterligare tre veckor går, jag ringer igen och stämmer av. Ännu har dom inte ens skickat in det mot KW, jag ifrågasätter varför och får ett spydigt svar att det är på gång och att jag är lägst prioriterad och det gör inte bättre att tjata. Jag säger att dom får skicka in det annars får jag lösa det hos någon annan innan garantin löper ut. Då får jag svaret att de ska skicka in det "i dagarna". En månad går, inte en återkoppling. Jag har vägarna förbi Hudiksvall och åker in till Bil & pickup. Frågar om det är gjort men får samma besked som innan, och iprincip att jag hade tjatat om att komma dit och fick acceptera att jag inte får någon hjälp. Det är exakt som tidigare recensent skrivit, kommentarer som "jag kanske tittar på det när jag får tid och lust" och "Vi har så mycket att göra och du förstår att du är inte prio 1" Hade jag kunnat ge noll i betyg hade det ändå varit för högt. Helt otroligt, har aldrig upplevt något liknande beteende av ett företag. Och med tanke på att dom skruvat i den trasiga delen kan göra det svårt för mig om jag åberopar garantin hos någon seriös KW certifierad verkstad. Varning!

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
Vidar E.
1/5

Extremt otrevliga och oseriösa. Man får intrycket av att man mest är jobbig som kommer och vill köpa delar.
Dom verkar ha väldigt dålig koll på hur bilar funkar och säger tex att en del som man googlar fram som ett vanligt problem på bilen enligt dom "aldrig brukar gå sönder".

Jag hade felkod på kamaxelgivare och då får dom upp två givare och jag köper båda för att vara på säkra sidan. Sen kommer dom ut när jag nästan är påväg där ifrån och säger att båda är samma men olika märken och att dom letar efter den andra givaren.

Efter en stund hittar dom den andra givaren och jag köper den, så långt allting ok, förutom de otrevliga bemötandet och dåliga kunskapen.

Nästa dag får jag delarna och ska montera dom och inser att ena givaren inte finns på min bil(de var antagligen därför den var svår att hitta).

Jag har ej öppnat paketet så jag går in och säger att den här finns inte på min bil, då svarar han otrevligt att "jo de gör den, databasen har aldrig fel". Då ber jag om sprängskiss och dom säger att de blir nog svårt att få fram. Dock har dom fått fram sprängskiss för när jag pratar med en annan från butiken så visar han en sprängskiss att den ska sitta där den uppenbarligen inte sitter på min bil.

Då säger jag att jag vill lämna tillbaks varan, men han försöker då lura mig att den kanske sitter nån annan stans och att jag borde ta med mig delen hem och kolla upp de. Så tillägger han att han troligtvis inte kan lämna tillbaka den. Jag står på mig och säger att han får ha delen där och kolla upp om han kan lämna tillbaks den, för jag har ingen användning av den.

Han säger att han inte har tid med de nu, men kollar på de under nästa vecka.
Jag hade 40 mil hem och resan hade redan dragit ut på tiden pga problemet med bilen så jag åkte hem.

På tisdagen veckan efter ringde jag och frågade om han kollat upp om han kunde returnera varan. Först låtsades han som att han inte visste vem jag var, som att dom hade haft 100 kunder med en cheva med kamgivarfel närmsta tiden. Men tillslut så sa han
"ah de är du, Nej jag har inte kollat på de än" och då säger ja
"Nehe varför inte de?"
"För vi har mycket annat och de är inte prio 1"
"Men de tar ju typ 2 min att kolla, du har ju tid att prata med mig nu, då har du ju tid att kolla?"
Då sa han med väldigt otrevlig och sarkastisk röst
"Jag kollar på de när jag har tid och lust, troligtvis imorgon"

På fredagen ringde jag igen och nu hade jag kollat upp mina rättigheter i lagen. Enligt lagen har jag rätt att häva köpet om de är gjort på felaktiga grunder(delen passade inte även fast han sa att den skulle).

Så igen frågar jag om han kollat på de. Och får typ samma otrevliga oseriösa svar. Men då svarar jag att jag ska ringa ARn istället och då säger han att han ska kolla upp de så de behövs inte och jag behöver ju inte bli otrevlig... Ska han säga tänkte jag....

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
Anders B.
5/5

Kanonbra service, min vinsch gick sönder, men efter ett telefonsamtal budade de upp en ny till mig redan dagen efter.

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
Stefan S.
5/5

Mycket trevligt bemötande och tog sig tid med att identifiera och åtgärda problemet, trots semestertider.

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
Jesper L.
1/5

Dåligt bemötande och gav väldigt oseriöst intryck. Rekommenderar verkligen inte någon att handla här.

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
Malthe E.
5/5

Väldigt hjälpsam och trevlig personal.

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
Rolf S.
5/5

Fick veta de ja ville veta

Bil & Pickup Sjöblom & Gustavsson AB (Service Only) -RAM - Hudiksvall
Lotta N.
5/5

Världens bästa!

Go up